عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار نوده خاندوز


برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار نوده خاندوز

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر مراسم تکریم و معارفه شهردار نوده خاندوز امروز پنجشنبه با حضور مهندس حمیدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ، شفائی فرماندار شهرستان،اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری نوده خاندوز برگزار شد.

در این مراسم شفائی فرماندار آزادشهر در خصوص اهمیت و لزوم خدمت صادقانه به مردم و جایگاه و وظایف شهردار ، نکاتی را یادآوری و با اشاره به این نکته که صاحب اصلی شهر مردم هستند افزود: اعتقاد دارم نگاه ما در مدیریت شهری باید شهروند محور باشد، سیاست های شورا و شهرداری در جهت تکریم شهروندان باشد ،برنامه های شهرداری باید توسعه گرا و بدور از روزمرگی باشد تا شاهد یک تحول اساسی به نفع مردم باشیم .

وی ادامه داد: در برنامه ریزی ها از همه ظرفیت های موجود مردم ، از زنان ،جوانان ،پزشکلان، مهندسان و...استفاده کنیم به مدیریت شهری در همه ابعاد اقتصادی فرهنگی و...نگاه کنیم راه توسعه شهرستان از راه توسعه شهر می گذرد ،اگر شاهد تحول در شهر باشیم شاهد تحول شهرستان خواهیم بود.

مهندس حمیدی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان گلستان،نوده خاندوز را بهشتی که باید قدرش را دانست خواند و گفت این وظیفه فرد فرد ما است که در این امر مهم یاریگر شهرداری باشیم.

وی با اشاره به سه لایحه مهم در دولت تدبیر و امید، مدیریت جامع شهری،درآمد پایدار شهری ،شورای اداری استخدامی شهرداریها و تثبیت نیرو در شهرداری گفت تعامل با ادارات رمز موفقیت شهردارهاست .وی افزود: از شهرداران می خواهم برنامه 5 ساله داشته و حقوق شهروندی را رعایت نمایند، ارتقای شاخص های فرهنگی ، اجتماعی در کنار فعالیت های عمرانی از وظایف مهم شهرداری هاست.

در این مراسم "مهدی جعفری" به عنوان شهردار جدید نوده خاندوز معرفی شد.


برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار نوده خاندوز

برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار نوده خاندوز

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1779
  • کد خبر : 38668