عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار علی آباد کتول در پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت


فرماندار علی آباد کتول در پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت

فرماندار علی آباد کتول در پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت

حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول طی پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت و بر اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف این مهم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول متن پیام به این شرح است:پدافند غیر عامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است، از درون ما را مصون می کند.
مقام معظم رهبری «مدظله العالی»
فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل و انجام اقدامات دفاع غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات خصمانه و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی یکی از موضوعات بنیادی است که وسعت و گسترش آن کلیه زیرساخت ها و مراکز حیاتی و حساس و مهم را در هر کشوری دربر می گیرد.
براین اساس برنامه ریزی و ساماندهی همه جانبه درموضوع دفاع غیر عامل در حوز ه های مختلف سایبری، زیستی و فرهنگی درراستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی ریاست محترم جمهوری در حوزه پدافند غیر عامل به منظور صیانت از منابع و ذخایر ملی و استانی، از جمله وظایف مدیران و دست اندرکاران استان به شمار می رود.
اینجانب با عنایت به فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل (6 لغایت 12 آبانماه سال جاری) با شعار: «پدافند غیر عامل حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور»
ضمن تبریک این مناسبت از همه آحاد جامعه و صاحب نظران و پژوهشگران و کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی انتظار دارم با تکیه بر شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری گردیده و ریاست محترم جمهوری نیز بر آن تأکید دارند با عزمی راسخ اهداف و برنامه های پدافند غیر عامل را در دستور کار خود قرار دهند و بیش از گذشته به آن اهتمام ورزند.
حسن هدایتی

فرماندار علی آباد کتول


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .