عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان باموضوع ساخت و ساز فضاهای آموزشی و بررسی مشکل گرمایشی مدارس روستاهای کوهستانی با حضور فرماندار ، امام جمعه ،بخشدار مرکزی ، مدیر آموزش و پرورش،فرمانده سپاه و سایر مدیران شهرستان آزادشهر در محل آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در ابتدا جلسه حبیب شفایی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر برتعامل و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان باهدف تسریع در پیشرفت پروژه های آموزشی درحال احداث تاکید کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، اجرای مراسمات و برنامه های دینی و مذهبی مدارس را موجب افزایش دین باوری درآنها بیان کرد و بر حضور منسجم هیاتهای عزاداری دانش آموزی در مراسم روز اربعین تاکید کرد.

مهدی مفیدی مدیرآموزش و پرورش آزادشهر در ادامه از مسئولین شهرستان خواست تا آموزش و پرورش را در رفع مشکلات ساخت و ساز و رفع مشکل سیستم گرمایشی مدارس یاری نمایند.

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر در ادامه جلسه افزود: ساخت یک مدرسه دوکلاسه در روستای قورچای با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه ۵۰ میلیون تومان از محل طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه درحال اجراست.

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 715
  • کد خبر : 38913