عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت فرماندار شهرستان گرگان از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13آبان


دعوت فرماندار شهرستان گرگان از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13آبان

دعوت فرماندار شهرستان گرگان از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13آبان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،فرماندار شهرستان گرگان در بیانیه ای  به مناسبت یوم الله 13 آبان گفت: 13آبان برگی زرین در تاریخ سراسر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی و مقطعی حساس که سه حادثه 13 آبان سه وجه ولایت‌مداری، بصیرت و استکبارستیزی ملت مسلمان ایران را نمایان می‌کند.
دکترحسینی افزود: 13آبان روز اعلام پایداری ملت سلحشور ایران سرافراز در برابر شیطان بزرگ آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی و آغاز روزهای انقلاب اسلامی در راستای استقلال طلبی کشور بود که حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بر اهمیت آن می‌افزاید.
فرماندار اظهار داشت: با هماهنگی و همگرایی که در جامعه وجود دارد وظیفه داریم در شرایطی که دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در جامعه هستند، این راهپیمایی را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم.
وی گفت: راهپیمایی یوم الله13 آبان نه تنها نقش بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن را خواهد داشت بلکه اقتدار ملی ایران را نیز به نمایش خواهد گذاشت.
وی در پایان تصریح کرد: مردم شهرستان گرگان بار دیگر با حضور پرشور خود در یوم الله 13 آبان انزجارخود را از استکبار جهانی به تصویر خواهند کشید و با آرمانهای امام راحل ورهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند نمود.
گفتنی است، راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان گرگان ساعت 9:30 صبح روز شنبه  با حضور دانشجویان ودانش آموزان از دانشگاهها و مدارس همراه با آحاد مردم و مسئولان از میدان وحدت به سمت خیابان شهدا ،چهارراه شهداء و مصلی وحدت نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 626
  • کد خبر : 38956