عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبرک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت یوم ا... 13 آبان


پیام تبرک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت یوم ا... 13 آبان

 عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی یوم ا.. 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:

"بسم الله الرحمن الرحیم
سیزده آبان روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است. حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی)
در دفتر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، یوم الله 13 آبان سالروز شهادت دانش آموزان انقلابی بدست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام راحل(ره) به ترکیه و حماسه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می باشد.
۱۳ آبان تداعی کننده پایمردی جوانانی است که در سال ۱۳۵۸ در پیروی از امام خویش، طبل رسوایی مزدوران و جاسوسان آمریکایی را به صدا درآوردند و ثابت کردند که ایرانیان هرگز ننگ سیطره استکبار را بر پیشانی خود نپذیرفته و نخواهند پذیرفت. اهمیت این تسخیر بگونه ای بود که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) این روز را انقلاب دوم ملت ایران نامیدند و به واقع این تعبیر امام، نفس عمل شجاعانه فرزندان این آب و خاک را نمایان کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز، از عموم مردم شریف شهرستان ترکمن دعوت می کنم تا با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی سیزده آبان امسال، صلابت، شجاعت، وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور رسانده و با فریاد استکبار ستیزی، با آرمانهای امام راحل (ره) و اندیشه رهبر عظیم الشأن انقلاب، تجدید میثاق نماییم.
عبدالحکیم فیروزی - فرماندار شهرستان ترکمن"


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .