عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام قدردانی امام جمعه و فرماندار گمیشان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان


پیام قدردانی امام جمعه و فرماندار گمیشان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان

پیام قدردانی امام جمعه و فرماندار گمیشان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امام جمعه شهرستان و فرماندار گمیشان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی روز 13 آبان قدردانی وتشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم همیشه در صحنه گمیشان با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر وحدت ، اتحاد ، همدلی و انسجام و یکپارچگی خود را نشان دادند.

این بار پرچمدار حرکت عظیم مبارزه با استکبار جهانی، دانشجویان و دانش‌آموزان بودند که در کنار سایر اقشار مردم این پرچم را برافراشته تا به جهانیان نشان دهند نسل آینده‌ساز ایران اسلامی در تمام صحنه‌های حساس حضوری آگاه، با بصیرت و دشمن‌شکن دارند.
این حضور عاشقانه پاسداشت خون عزیزان والامقامی بود، که برای برپایی پرچم اسلام و بالندگی درخت انقلاب اسلامی جان شیرین را کریمانه در طبق اخلاص نهادند و به پیشگاه جان آفرینی تقدیم کردند و بی‌شک این حضور پرشور و گسترده تجدید میثاق نسل‌ آینده‌سازان ایران اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل خمینی کبیر(ره) ومقام معظم رهبری نشان‌دهنده آمادگی کامل جوانان ایرانی در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز است.

بر خود لازم می دانیم از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان گمیشان که با حضورشان برشکوه و عظمت این مراسم افزودند و بار دیگر نقشه های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب کرد صمیمانه سپاسگزاری کرده و همواره سربلندی ایران اسلامی و شما ملت غیور را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

الحاج بایرام گلدی آخوند نبوی نژاد    امام جمعه شهرستان گمیشان 

   امیرشیر توماج                      فرماندار شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 795
  • کد خبر : 38996