عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با فرماندار علی آباد کتول


دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با فرماندار علی آباد کتول

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با فرماندار علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،دکتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی باحسن هدایتی فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار در این نشست مسائل و مشکلات مهم و اولویت دار شهرستان را مطرح کرده که با توجه به اولویت حمایت و پیگیری نماینده محترم و مدیران ارشد استانی را خواستارشد.

حسن هدایتی در این دیدار گفت: در خدمت رسانی به مردم، عمل به برنامه های دولت تدبیر و امید و تحقق هدف های نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: شهرستان علی آباد کتول از ظرفیت های بالایی در زمینه های اقتصادی و گردشگری برخوردار است و با استفاده از این ظرفیت ها برای برطرف شدن مشکلات این شهرستان تلاش خواهم کرد.

در ادامه دکتر قره خانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر ازتعامل و پیگیریهای خوب فرماندار شهرستان اظهار داشت : دیدگاه بنده خدمتگذاری وایجاد رفاه و آسایش بیشتربرای مردم شریف می باشد .

وی با بیان اینکه منشاء مسائل و مشکلات شهرستان ، کمبود اعتبارات بویژه بخش عمرانی است ،ابراز امیدواری کرد با همدلی و خرد جمعی ، برنامه ریزی و اولویت بندی پروژه ها و باپیگیریهای مجددانه برخی از مسایل و مشکلات کاهش و کمبود اعتبارات جبران گردد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .