عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه تلویزیونی فرماندار بندرگز با برنامه نگاه دو صداو سیما


مصاحبه تلویزیونی فرماندار بندرگز با برنامه نگاه دو صداو سیما

مصاحبه تلویزیونی فرماندار بندرگز با برنامه نگاه دو صداو سیما

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، علی اصغر میرزائی در مصاحبه تلویزیونی با برنامه نگاه دو از شبکه سراسری سیما گزارشی از روند پیگیری ها و تحقیقات انجام شده در خصوص نجات خلیج گرگان ارائه داد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز با اشاره به اینکه در بحث نجات خلیج گرگان از سوی مسوولین مختلف کشوری و استانی پیگیریهای جدی صورت گرفته اظهار داشت: استاندار گلستان از هفته های آغازین قبول مسوولیت این استان و در اولین حضور میدانی خود در شهرستانهای حوزه خلیج گرگان حضور یافتند و  کارگروه و کمیته نجات خلیج نیز در کشور و استان گلستان تشکیل شده است.

میرزائی افزود: پیگیریهای مستمر صورت گرفته ، اعتبار مطالعاتی برای موضوع خلیج گرگان تخصیص یافته و مشاوران و کارشناسان  داخلی و خارجی به عنوان تیم مطالعاتی انتخاب شده اند.

وی با اشاره به گمانه زنی های مختلفی که در دیدگاههای عمومی و تخصصی در موضوع خلیج گرگان وجود دارد اعم از مسدود شدن کانال خوزینی ، پسروی آب دریا و شرایط اقلیمی اذعان داشت : نتایج اصلی و قابل اتکا  باید توسط کارشناسان و متخصصان مربوطه ارائه گردد تا منجر به رفع این معضل زیست محیطی گردد.

میرزائی برنامه ریزی های مطالعاتی را در دو بخش عنوان کرد، یک بخش شامل مطالعات جامع و درازمدت و بخش دیگر مطالعات اضطراری که توسط کارشناسان انجام شده و به نتایج اولیه نیز رسیده اند  .

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص سرعت عمل در اقدامات مقابله با خشکی خلیج گرگان اظهار داشت : حساسیت مسوولین و دولت در حوزه مسائل و مشکلات خلیج گرگان کمتراز حساسیت عموم مردم نیست و همه کسانیکه دل در گرو پیشرفت و توسعه نظام ومسائل مرتبط با حوزه زیست محیطی کشور دارند این نگرانی وجود دارد .

میرزائی احساس مسوولیت و فعالیتهای صورت گرفته توسط فعالین و تشکلهای زیست محیطی منطقه را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد  با همدلی و همفکری گروههای مختلف و همه دلسوزان نظام و میهن عزیزمان شاهد رفع این مسئله و معضل باشیم که  بخش اعظم آن با توجه به نتایج تحقیقات و بررسیها،  ناشی از کاهش ورودی آبهای سطحی به دریا می باشد.


مصاحبه تلویزیونی فرماندار بندرگز با برنامه نگاه دو صداو سیما

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 433
  • کد خبر : 39158