عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر

جلسه پدافند غیر عامل شهرستان به ریاست شفائی فرماندار و با حضور مهندس تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استان و مدیران شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حبیب شفائی فرماندار آزادشهر در این جلسه با اشاره به شعار هفته پدافند غیرعامل درسال 1396 ( پدافندغیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور ) بر ایجاد فرهنگ و باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: دستگاهها بایستی سطح بندی دارایی های خود را برابر دستورالعمل های ابلاغی انجام و به دبیرخانه پدافند غیر عامل ارسال تا در پیش بینی پروژه ای شهرستان ملاک عمل قرار گیرند.
ایشان بیان داشت: در اجرای پدافند غیرعامل استحکام زیرساخت ها و پیش بینی های لازم بایستی مورد توجه مدیران قرار گیرد و کلیه پروژه ها پیوست پدافند غیر عامل داشته باشند .
مهندس تجری در این جلسه گفت : در چند روز اخیر شاهد مناسبت‌های ملی و بین‌المللی زیادی بودیم که امیدواریم نتیجه این روزها و مناسبت‌ها آمادگی و آگاهی مردم و مسئولان باشد و همچنین موجب شود که به اهدافی که در نظر داریم نزدیک شویم.

 

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت اجرای پدافند غیرعامل در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی گفت: موضوع آگاهی و توانمدسازی اقشار مختلف جامعه در رابطه با موضوع پدافند غیر عامل بسیار مورد اهیمت است و همچنین برگزاری رزمایش و مانورهای مختلف می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با بیان این‌که امروزه ضرورت اجرای پدافند غیر عامل برکسی پوشیده نیست، گفت: در حال حاضر کشور ما نسبت به گذشته وضعیت حساس‌تری هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین‌الملل دارد بنابراین باید توجه ویژه‌ای به پدافند غیر عامل در کشور داشته باشیم.

وی با بیان این که برای اجرای هر چه بهتر پدافند غیر عامل در جامعه، نیازمند همکاری و تعامل سازمان‌ها و نهادها با یکدیگر هستیم تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع پدافند غیر عامل، همه سازمان‌ها باید با همکاری و هم‌افزایی زمینه اجرای پدافند غیر عامل را فراهم کنند.

برگزاری جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 590
  • کد خبر : 39169