عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موضوعات فرهنگی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

در جلسه ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

موضوعات فرهنگی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

موضوعات فرهنگی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، به منظور بررسی موضوعات فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، جلسه ای با حضور حسن هدایتی فرماندار،دکتر قره خانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، حجه الاسلام فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و حجت الاسلام سید محمود میردیلمی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی علی آباد کتول در محل دفتر فرماندار برگزارشد.

حسن هدایتی فرمانداربا اشاره به اینکه انجام فعالیت های فرهنگی یکی از ضرورت های جامعه امروز است، گفت: هنگامی که مولفه های فرهنگی در جامعه تبیین نشود افراد بیشتری در معرض آسیب قرار می گیرند.

وی فرهنگ را زیر بنای پیشرفت و توسعه جامعه اعلام کرد و افزود: به همین جهت باید به این مقوله اهمیت ویژه ای داده شود.

دکتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده توسط مدیرکل گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با برنامه های خود و ارائه راهکارها میتواند نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ مردم استان داشته باشد.

وی افزود جهت پیشرفت مسائل فرهنگی در استان وشهرستان وهمینطور برای همکاری با اداره ارشاد استان وشهرستان همچون گذشته اقدامات لازم را انجام خواهم داد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اولویت‌های فرهنگی شهرستان و تمرکز بر روی موضوع گردشگری ابراز امیدواری کرد در جهت توسعه زیرساخت‌های این موضوع تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین فضلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دولت تدبیر و امید گفت: خوشبختانه با همت همکاران علیرغم محدودیت ها و کمبود اعتبارات، عملکرد مثبت و قابل قبولی در تحقق عملکرد در شاخص های عمومی و اختصاصی در استان وشهرستان ها داشته ایم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و هنری استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول بر لزوم پیگیری مطالبات موجود در این زمینه‌ها تاکید کرد.

وی در مورد مجتمع فرهنگی فاضل آباد مسائلی را مطرح کرده وبا حضور نماینده وفرماندارتصمیمات لازم جهت پیشرفت هنر وفرهنگ در شهرستان اتخاذ گردید.

موضوعات فرهنگی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .