عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت بانک‌ها در ایجاد اشتغال در گالیکش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

فرماندار گالیکش در جلسه شورای اداری این شهرستان؛

مشارکت بانک‌ها در ایجاد اشتغال در گالیکش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

مشارکت بانک‌ها در ایجاد اشتغال در گالیکش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

 فرماندار گالیکش در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به بالا بودن برخی آسیب‌های اجتماعی در منطقه گفت:کمیته‌هایی برای کاهش و بررسی آسیب‌های اجتماعی در شهرستان تشکیل شده و بانک‌ها باید ارائه تسهیلات برای ایجاد اشتغال را تسهیل کنند که ایجاد اشتغال سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش, حسن خسروی فرماندار شهرستان صبح امروز(۲۲آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش که باحضور امام‌جمعه و رؤسای ادارات و نهادهای تابعه گالیکش برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان برای آشکار شدن اثرات مادی و معنوی, نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند و لازمهٔ این کار شناخت اصول و مبانی اسلام و برخورداری از الگوهای اسلامی مانند پیامبران در مسئولیت‌های کاری خود است.
وی افزود: امام علی (ع) بهترین الگوی مبارزه با ظلم و بیدادگری, دفاع بی‌دریغ از محرومان, توجه به کار و ایجاد درآمد برای مسئولان است و مدیران می‌توانند در اجرای وظایف مدیریتی خود, با وظایف مدیر در حکومت اسلامی آشنا شوند.
فرماندار شهرستان گالیکش افزود: هفته بسیج را پیش رو داریم و با توجه به اینکه, دشمن, هجمه‌های فراوانی را بر علیه نهاد مقدس سپاه وارد کرده, باید این هفته نسبت به سال‌های گذشته, باشکوه برگزار شود تا به دنیا ثابت کنیم که همچنان سپاه و بسیج جزء ارکان نظام جمهوری اسلامی هستند و ما ملت ایران تا پای جان پایبند این نهاد هستیم.
خسروی تصریح کرد: مدیران به برنامه‌های میان مدت برنامه ششم توسعه آشنا باشند و در راستای اجرای وظایف خود, برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری داشته باشند و اقتصاد مقاومتی را سر لوحه کار خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان مینودشت تاکید کرد: ضمن اینکه مدیران در این اجلاسیه حضور داشته باشند, اقامه نماز در مدارس, ادارات و دانشگاه‌ها جدی گرفته شود, زیرا اقامه نماز سبب جلوگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
خسروی گفت: کمیته‌هایی برای کاهش و بررسی آسیب‌های اجتماعی در شهرستان تشکیل شده و باید به صورت جدی فعالیت خود را دنبال کنند و بانک‌ها  در ارائه تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال, فرایند آن را تسهیل کنند که ایجاد اشتغال, سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
حجت الاسلام سید محمد دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش هم در این جلسه اظهار داشت: برای نخستین بار, با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری ,در جهت انسجام هیئت‌های پیاده‌روی ۲۰ هیئت به صورت پیاده, به مشهد مقدس از استان گلستان اعزام می‌شوند که در ۲۸ صفر در حرم علی بن موسی الرضا(ع) خواهند بود و بیشترین هیئت‌ها از شهرستان گالیکش است.
امام جمعه شهرستان گالیکش افزود: در مسیر پیاده‌روی این زائران, روستاهای حوزه شهرستان گالیکش, که در کنار جاده واقع شدند, ایستگاه صلواتی و موکب جهت پذیرایی از زائران برپا خواهند کرد.
دلبری همچنین تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ هزار پرونده در دادگستری وجود دارد که سبب آسیب‌های اجتماعی مختلفی خواهد شد و عمل به رفتار و سیره پیامبر می‌تواند در کاهش این آسیب‌ها و کاهش ورود پرونده به دادگستری‌ها نقش موثری داشته باشد.

مشارکت بانک‌ها در ایجاد اشتغال در گالیکش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

 

مشارکت بانک‌ها در ایجاد اشتغال در گالیکش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

 

مشارکت بانک‌ها در ایجاد اشتغال در گالیکش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 492
  • کد خبر : 39298