عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، جلسه شورای ترافیک این شهرستان صبح امروز به ریاست شفائی فرماندار و با حضور حسینی فر مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری ، سرهنگ شرافتی رئیس پلیس راهور استان و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

حبیب شفائی فرماندار آزادشهر در این جلسه با اشاره به اهمیت شورای ترافیک و اجرایی شدن مصوبات این شورا گفت: با فرهنگ سازی برنامه های ترافیکی مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف خواهد شد.

ایشان افزود: هدف از تشکیل شورای ترافیک همکاری و همفکری بین اعضا در راستای تصمیم گیری اصولی و قانونی در جهت برطرف کردن معضلات و مشکلات ترافیکی است.

حسینی فر مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری در ادامه افزود : برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد .
وی گفت: تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت .

 

جناب سرهنگ شرافتی رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه مصوبات جلسه شورای ترافیک باید علمی و کارشناسی باشد اظهار داشت: این شورا محلی برای تضارب آرا و استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه ترافیک می باشد و از این رو باید نتایج این جلسات مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی بوده تا مسائل و مشکلات در این خصوص هر چه بهتر مرتفع گردد.

فرماندار آزادشهر در پایان ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته بر پیگیری ویژه مصوبات شورای ترافیک شهرستان تاکید کرد.

جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 894
  • کد خبر : 39432