عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایان اسفند ماه سال جاری آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند است

قلیش لی مدیر ثبت احوال کردکوی:

پایان اسفند ماه سال جاری آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند است

پایان اسفند ماه سال جاری آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ قلیش لی مدیر ثبت احوال  شهرستان پایان اسفند ماه سال جاری را آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند برای شهروندان اعلام کرد.
وی افزود؛ افراد بالای 15 سال واجد شرایط اخذ کارت هوشمند ملی در شهرستان کردکوی به تعداد 56521 نفر می باشند که از این تعداد تاکنون 27792 نفر کارت ملی خود را اخذ نموده اند لذا با توجه به تعداد  واجدین شرایط شهرستان  ۴۹ درصد اقدام به اخذ کارت هوشمند ملی نموده اند. 
با توجه به اعلام سازمان ثبت احوال کشور از آنجائی که از ابتدای سال 1397 کارت هوشمند ملی کاربردی شده و به مرور زمان خدمات دستگاههای دولتی نظیر بانکها ، گذرنامه ، گواهینامه ، یارانه و ... صرفا بر بستر این کارت و با ارائه آن  انجام خواهد شد ، لذا ایشان از همشهریان محترم و گرامی شهرستان کردکوی خواستند بدلیل پیشگیری از هرگونه محرومیت بدلیل نداشتن کارت هوشمند ملی سریعا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.ncr.ir یا با مراجعه به  اداره پست شهرستان یا دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال کردکوی (دفتر پیشخوان شریعتی واقع در عدالت چهارم- کوچه حجتی) نسبت به ثبت نام و اخذ کارت هوشمند ملی خود و اعضای خانواده اقدام نمایند.
 لازم بذکر است کارت هوشمند ملی بصورت متمرکز در سازمان ثبت احوال کشور (تهران) صادر و درحال حاضر کارتها کمتر از 15 روز به دست متقاضیان می رسد.
 
 
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 532
  • کد خبر : 39437