عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول بمناسبت حلول ماه پربرکت ربیع الاول


پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول بمناسبت حلول ماه پربرکت ربیع الاول

 فرماندار علی آباد کتول بمناسبت حلول ماه پربرکت ربیع الاول پیامی تبریکی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، متن کامل پیام حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول به شرح ذیل است:

بار دیگر هلال ماه مبارک و پرخیر و برکت ربیع الاول حلول کرده و عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را به یمن خجستگی اعیاد این ماه، بالاخص ولادت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفى(ص) و پيشواى مذهب صادق آل محمد(ع)، طراوت و جانی تازه می بخشد.
ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است و عطر میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) لحظه به لحظهء این ماه مبارک را در بر گرفته و این ماه عزیز را به کرامت، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ مزین کرده است. بی تردید وجود مقدس نبى مكرم و رسول اعظم اسلام، می تواند مهم‏‌ترين نقطه ايجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان آحاد مسلمانان و پیروان این شریعت آسمانی باشد و دریایی از امید و امیدواری را در میهن عزیز اسلامی پدیدار آورد.

حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) را محضر آحاد مردم شريف شهرستان پرافتخار علی آباد کتول تبريک عرض نموده و براي يکايک شما عزيزان آرزوي شادکامي در اين ايام پرميمنت را آرزومندم.

بهارشوق انگيز ربيع الاول برقامت سبز وجودتان شکوفه باران ، لبتان پرخنده ، قلبتان ازمهر آکنده ، درسايه مهربانيها و همدليهاي شما مردم پرمهر دولت تدبيرو اميد پاينده باد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .