عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

صبح امروز صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

صبح امروز دوشنبه 29 آبان ماه ، همزمان با آغاز ماه مبارک ربیع الاول ، "امانگلدی ضمیر" با صدور پیامی حلول این ماه را به مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومیفرمانداری شهرستان آق قلا متن پیام این مقام مسئول به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) و ماه شکفتن جوانه های تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت باد.

بی شک بهار ماه ها ربیع الاول است ؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد. در این ماه شریف و پر خیر و برکت شاهد وقایع مهمی هستیم . حادثه تاریخی لیله المبیت ، هجرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه و از همه فرخنده تر ولادت آخرین پیام آور نور و رحمت ، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفى(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام و آغاز امامت و ولایت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مناسبت های گرانقدری هستند که روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را طراوت و جانی تازه می بخشند و کام جان مسلمانان را شیرین می کنند.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است . مشام هستی معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت ، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ است. بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

امید که در این ماه عزیز و در سایه تاسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی ، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.

بار دیگر این ایام فرخنده را به تمامی مردم عزیز شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای ملت شریف ایران اسلامی سربلندی و موفقیت روزافزون تحت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاشهای دولت دوازدهم و خدمتگزاران دولت "تدبیر و امید" مسئلت مینمایم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1422
  • کد خبر : 39476