عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس، کارکنان اداره اوقاف و امور خيريه با فرماندار علی آبادکتول


دیدار رئیس، کارکنان اداره اوقاف و امور خيريه با فرماندار علی آبادکتول

<!-- TBegin:https://aliabadkatool.golestanp.ir/uploads/posts/2017-11/1511245955_dsc06082.jpg| -->  دیدار رئیس ،کارکنان اداره اوقاف و امور خيريه با فرماندار علی آباد کتول دیدار رئیس ،کارکنان اداره اوقاف و امور خيريه با فرماندار علی آباد کتول <!-- TEnd -->

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حجت اسلام والمسلمین عسگری رئيس بهمراه کارکنان اداره اوقاف و امور خيريه علی آباد کتول با حسن هدایتی فرماندار شهرستان به مناسبت هفته وقف ديدار و گفتگو كردند .

حسن هدایتی ضمن گرامیداشت هفته وقف و تشکر از زحمات و خدمات همکاران در اداره اوقاف و امور خیريه شهرستان خاطر نشان كرد: اهميت وقف بر كسي پوشيده نيست و واقفينبا نيات مختلف اماناتي را به شما سپرده اند كه نقش اوقاف در رعايت امانت و صيانت از حق الناس بسيار سنگين است مخصوصا براي واقفي كه در قيد حيات نباشد.

فرمانداروقف را صدقه جاریه دانست و یادآور شد برکات موقوفات به صورت مستمر علاوه بر واقف ، برای کسانی که زمینه سازی این اقدام خدا پسندانه را انجام می دهند جاری می باشد.
نماینده عالی دولت افزود:مسئولیت و وظیفه حراست از وقف امری بسیار سنگین و با اهمیت است که باید ضمن توجه به نیازهای روز جامعه، برنامه ریزی های لازم و منسجم درهمه حوزه ها انجام گیرد.

درادامه رئیس اداره اوقاف گزارشی از عملکرد اداره خود ارائه دادند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .