عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیگیری رفع مشکل آب شرب روستای گلند با حضور فرماندار شهرستان رامیان


پیگیری رفع مشکل آب شرب روستای گلند با حضور فرماندار شهرستان رامیان

پیگیری رفع مشکل آب شرب روستای گلند با حضور فرماندار شهرستان رامیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، مهندس صادقلو فرماندارشهرستان،به اتفاق امام جمعه شهر دلند، رئیس آبفار شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دلند و اعضای شورای اسلامی روستای گلند با هدف رفع مشکل آب شرب روستای فوق ضمن بازدید از منطقه و جلسه با اعضا درمحل شهرداری دلند دستورات لازم در خصوص رفع مشکل بوجود آمده را صادر نمودند.

این نشست در خصوص رفع مشکل آب شرب اهالی روستای گلند تشکیل شد و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت رفع مشکل آب شرب گلند مصوب گردید.

مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول بیان داشتند: در برنامه کوتاه مدت طی بازدید انجام شده از محل چاه قدیمی در روستا، در چند روز آینده از این چاه جهت تقویت فشار آب شرب استفاده خواهد شد و این چاه موقتا به شبکه اصلی آبرسانی روستا وصل می شود.

مهندس صادقلو همچنین افزود: در برنامه میان مدت مصوب شد چاه آب شرب آبفار شهرستان در پارک جنگلی دلند به شبکه اصلی آبرسانی گلند وصل گردد که مراحل اداری آن از امروز آغاز شده و این پروژه طی مدت 3ماه به پایان خواهد رسید.

فرماندار شهرستان رامیان در پایان گفت: در برنامه بلند مدت حفر 2حلقه چاه آب برای گلند در دستور کار قرار دارد که مجوز آن گرفته شده و پس از تامین اعتبار این پروژه آغاز خواهد شد.

 

پیگیری رفع مشکل آب شرب روستای گلند با حضور فرماندار شهرستان رامیان

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 601
  • کد خبر : 39561