عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی به ریاست جمالی فرماندارکردکوی


ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی به ریاست جمالی فرماندارکردکوی

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی به ریاست جمالی فرماندارکردکوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ صبح امروز ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با حضور اعضا و به ریاست جمالی فرماندار کردکوی تشکیل شد.
 این جلسه که با حضور جمالی فرماندار،شهریاری مدیر آموزش و پرورش،دکتر میر صادقی رییس انجمن اولیاء مربیان و معاونان پشتیبانی ،پرورشی ودیگر اعضاء این شورا برگزار شد، فرماندار کردکوی با اشاره به اهمیت کارهای شورایی در اخذ تصمیمات شایسته و تمهید امور مربوط به آینده سازان کشور،گفت: بنده با حوزه وظیفه مندی بسیاری از شوراها آشنایی دارم ولی ساختار شورایی آموزش و پرورش با همه شورا ها متمایز است و ترکیبی متنوع دارد که از همه طیف ها فکری در آن حضور دارند وی اظهار داشت مصوبات این شورا از هر حیث ارزشمند است چرا که برامده از یک تفکر شورایی و بر اساس فرایندی برنامه ریزی شده است .
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در زمینه هنر نمایشی(تئاتر ) استان که درشهرستان برگزار می گردد، گفت:استفاده از همه ظرفیتهای اجتماعی، فرهنگی و هنری درون و برون سازمانی یک اصل است و خواستار  بهره گیری از تجربه پیشکسوتان هنرمند و دیگر استعدادهای حوزه فرهنگی و هنری شد.
 همچنین در ادامه این جلسه شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی نیز با اشاره به دستورالعمل قانون بودجه 96 پیرامون بهره برداری حد اکثری از فضا های آموزشی گفت: درچند روز اخیر تلاش نموده ایم درهرفرصتی از فضاهای  قابل بهره برداری که تابحال بنوعی معطل مانده بازدید بعمل آید. وی افزود؛ باید گفت امکاناتی در شهرستان وجود دارد که قابلیت بهره برداری بهتری از آنان وجود دارد.
وی با طرح بند ه تبصره 9 قانون بودجه 96 گفت: باید بدنبال ایجاد در آمدهای پایدار برای آموزش و پرورش باشیم ودر صورت مصوب شدن این موضوع دراین جلسه وپس از تایید کمیسیون ماده 5 وبا حمایت وهمراهی شهرداری می تواند در آینده منشاءخیری برای شهرستان گردد.
 

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی به ریاست جمالی فرماندارکردکوی

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 675
  • کد خبر : 39740