عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد


هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور امام جمعه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان گفت: استقرار بیمارستان صحرایی تمرینی برای آمادگی و اقدامی بسیجی وار در منطقه مرزی گمیشان می باشد.

وی افزود: بسیج یک تفکر و حرکت اجتماعی است و در هر مکان و زمانی که از تفکر بسیجی استفاده شود از توطئه دشمنان در امان خواهیم بود.

رئیس شورای اداری گمیشان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اذعان داشت: بسیجیان همیشه در صحنه مقام معظم رهبری به فرماندهی سردار سلیمانی نقشه ها و توطئه های گروه های تکفیری داعش را خنثی و بر آنان پیروش دند.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و سلامت در گمیشان خاطر نشان کرد: ساخت چندین مراکز بهداشتی، خانه های بهداشت، تجهیز آزمایشگاه ها و دیگر برنامه ها در حوزه سلامت و بهداشت و از اقدامات مهم و ماندگار دولت در کشور است.

وی بیان داشت: مرکز جامع سلامت گمیشان با زیربنای بیش از یک هزار و 100 متر مربع از اقدامات شاخص دولت در حوزه بهداشت در منطقه می باشد که ان شاالله در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: در این مرکز بسیاری از خدمات درمانی از قبیل کلینیک های فیزیوتراپی، دندانپزشکی، قلب، سونوگرافی مستقر خواهد شد.

دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت اظهار داشت: توجه به مقوله بهداشت و سلامت مهمترین دغدغه و برنامه اصلی بهداشت و درمان می باشد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده طی ماه های آینده ساختمان بیمارستان شهرستان گمیشان کلنگ زنی خواهد شد.

دکتر فاضل خاطر نشان کرد: وجود 2 مرکز شبانه روزی، 7 مرکز بهداشتی و ساخت و تجهیز خانه های بهداشت گوشه ای از خدمات ارائه شده توسط دولت در جهت سلامت مردم شهرستان گمیشان می باشد.

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 535
  • کد خبر : 39768