عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس اداره تعاون روستایی آزادشهر- رامیان با فرماندار آزادشهر


دیدار رئیس اداره تعاون روستایی آزادشهر- رامیان با فرماندار آزادشهر

دیدار رئیس اداره تعاون روستایی آزادشهر- رامیان با فرماندار آزادشهر

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، شیرمحمدلی مدیرعامل اداره تعاون روستایی آزادشهر- رامیان در خصوص ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته آن اداره در سطح شهرستان و همچنین ظرفیت ها و توانمندی های بخش روستایی و کشاورزی منطقه، نقش شبکه تعاون روستایی و کشاورزی شهرستان آزادشهر در توسعه بخش روستایی و کشاورزی و خدمات رسانی شبکه به روستائیان و کشاورزان با حبیب شفائی فرماندار آزادشهر در محل دفتر فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان آزادشهر- رامیان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت های روستایی و کشاورزی شهرستان اظهار داشت : تولید بذر گندم توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان به میزان 1200تن بوده که از این مقدار 850 تن توزیع شده و الباقی آن در حال توزیع می باشد. ایشان همچنین از توزیع 600 تن انواع کود شیمیایی برای کشت گندم و کلزار در سطح شهرستان خبر داد.

شیر محمدلی در ادامه از برنامه ریزی برای توزیع میوه شب عید برای رفاه حال مردم با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین از اجرای چند طرح اشتغالزائی در آینده نزدیک در سطح شرکت های تعاونی در صورت تصویب در کارگروه اشتغال خبر دادند.

در ادامه این نشست فرماندار آزادشهر ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای دست اندر کاران تعاون روستایی آزادشهر-رامیان ابراز امیدواری کرد با تقویت تعاونی های روستایی و کشاورزی منطقه، ضمن کمک به احیا و حراست از حیات روستایی در شهرستان، گام های بلندی در مسیر خوداتکایی و شکوفایی روستایی در سطح شهرستان برداشته شود.

دیدار رئیس اداره تعاون روستایی آزادشهر- رامیان با فرماندار آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 672
  • کد خبر : 39856