عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد


آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد

آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد

آئین تکریم و معارفه شهردار شهر نوکنده با حضور احمدی فرماندارشهرستان بندرگز، حمیدی مدیرکل امور شهرداریها و سایر مسوولان اجرائی شهرستان در شهرداری نوکنده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز، با اشاره به نگاه توسعه محور استاندار گلستان از همه مسوولان، نخبگان و مردم جهت همکاری و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان دعوت کرد تا در مسیر جبران عقب ماندگی های این شهرستان قدم بردارند.

وی اعطای مسوولیت را فرصتی در جهت خدمتگذاری به مردم و جامعه دانست و بر همکاری اعضای  شورا، سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردم خوب این شهر در راستای  فراهم نمودن شروع  یک فصل جدید در بحث توسعه و پیشرفت شهرستان تاکید نمود.

احمدی با اشاره به اقلیم خاص منطقه و برخورداری از جاذبه های گردشگری اعم از دریا و جنگل گفت: نوکنده به عنوان دروازه ورودی استان گلستان باید ویترین زیباییهای این استان باشد و فعالیتهای مناسب دستگاههای اجرائی و بویژه شهرداری می تواند  موجب جذب و ماندگاری مسافران و زائران ورودی به استان گردد.

همچنین  مدیرکل دفتر امور شهری استانداری رویکرد ویژه  شورای شهر نوکنده در انتخاب به موقع و شایسته شهردار را قابل تقدیر دانست و اظهارداشت : انتخابهای درست و حساب شده می تواند موجب رشد و توسعه شهر ها گردد.

حمیدی افزود: بودجه مصوب سال 96 شهرداری  نوکنده بالغ بر 21 میلیارد ریال بوده  که در هفت ماهه سال جاری  مبلغ 10 میلیارد و 510 میلیون ریال آن محقق شده است.

وی با اشاره اینکه حدود 80 درصد از بودجه این شهرداری از محل کمکهای دولتی تامین شده است  خواستار توجه و تلاش بیشتر مدیریت شهری در زمینه تحقق درآمدهای داخلی شهرداری شده است.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری با اعلام اینکه اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال جهت تسویه بدهی های دستگاههای اجرائی به شهرداریهای استان  در سال 96 اختصاص یافت اظهار داشت : با تعامل و همکاری با سازمان و مدیریت و برنامه ریزی طلب شهرداریها از دستگاههای اجرائی در حوزه پروژه های استانی به غیر از شهر های گرگان ، علی آباد ،رامیان و بندرگز درسایر  شهر ها تسویه شده است .

وی همچنین از تخصیص مبلغ 7 میلیارد و 840 میلیون ریال در قالب اسناد خزانه جهت تسویه طلب های شهر داری نوکنده خبر دادو افزود : از محل تبصره 36 حوادث مبلغ  2 میلیارد ریال به شهرداری نوکنده اختصاص یافت و نیمی از 260تن قیر یارانه ای مصوب این شهرداری تاکنون تحویل داده شد.

حمیدی در ادامه اظهار داشت : دولت تدبیرو امید جهت ایجاد انگیزه در پرسنل و ساماندهی نیروهای انسانی مطابق چارت شهرداریها ، بحث تبدیل وضعیت 50 هزار نفر  از کارکنان قرار دادی و شرکتی در کل کشور را در دستور کار خود قرار داده که 599 نفر سهم استان گلستان و 9 نفرنیز  سهم شهرداری نوکنده می باشد.

وی شفاف سازی در درآمد و هزینه شهرداریها را عامل اصلی اعتماد سازی و جلب مشارکت مردم در تحقق درآمدهای شهرداری دانست و رعایت عدالت در دریافت عوارض و درآمدهای شهرداری و ایجاد منابع پایدار درآمدی را حائز اهمیت خواند.

گفتنی است در پایان  حکم شهرداری سید محمد رضا سید النگی به وی اعطا شد و از تلاشهای رضا منوچهری شهردار سابق تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد
 

آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد


آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد

 

آئین تکریم و معارفه شهردار نوکنده برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1697
  • کد خبر : 39873