عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد


کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آزادشهر صبح امروز دوشنبه به ریاست قاضوی معاون فرماندار و با حضور پژوهش بخشدار مرکزی ، روساي ادارات و اعضاي كارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار گردید.

 در این جلسه قاضوی معاون فرماندار خودکشی را یکی از دستور کار جلسه عنوان کرد و گفت اقدام به خودکشی که در راستای آسیب های اجتماعی قلمداد میگردد،نیازمند توجه ویژه دستگاهها و آحاد مردم است که باید با بررسی وضعیت موجود و کسب اطلاعات دقیق دلایل اقدام بر خودکشی و تدوین راهکارهای اجرایی برون رفت، این اقدام ناپسند را کاهش دهیم و همچنین ایشان از شبکه و مرکز بهداشت که مصوبات گذشته را بخوبی انجام و در جهت آگاه سازی افراد تلاش نموده اند تشکر می نماییم.

معاون فرماندار شهرستان در ادامه افزود: در حال حاضر اکثر دستگاه ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند لکن آثار این فعالیت ها برای جامعه خیلی ملموس نیست و بایستی تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی که دستگاه ها انجام می دهند در این کارگروه انسجام بخشی شده و با هماهنگی این کارگروه انجام شود.
ایشان همچنین بر لزوم شناسایی مهمترین مشکلات و کمبودها در حوزه اجتماعی و فرهنگی تاکید و عنوان نمود: اگر مشکلات اجتماعی برطرف نشوند احتمال دارد پس از چند سال تبدیل به مشکلات امنیتی شوند.
در ادامه جلسه سایرحاضرین ضمن اشاره به مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی دیدگاه های خود را پیرامون برگزاری موثرتر کارگروه مطرح نمودند.

 

کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 597
  • کد خبر : 39929