عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئيس شوراي اسلامی شهر آق قلا با فرماندار

صبح امروز انجام شد:

دیدار رئيس شوراي اسلامی شهر آق قلا با فرماندار

دیدار رئيس شوراي اسلامی شهر آق قلا با فرماندار

صبح امروز سه شنبه 14 آذر ماه ، "عبدالله صحنه" رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا با "امانگلدی ضمیر" فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، فرماندار شهرستان آق قلا در این دیدار با اشاره به اهمیت کار شوراها و لزوم تعامل ، اتحاد و انسجام در مجموعه شهرداری و شورای شهر، اظهار داشت : اعضای شورا باید با دوری از ورود به مسائل حاشیه ای و با یک برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر تلاش کنند .

وی همچنین خواستار تدوین برنامه مناسب و هدفمند از شورای اسلامی شهر آق قلا شد و گفت:برنامه مدون و قانونی می تواند یکی از گام های مهم در موفقیت شوراها در امور شهری و شهرداری باشد.

فرماندار شهرستان آق قلا با تأکید بر لزوم ارتقاء مبلمان شهری و کیفیت خدمات شهرداری به مردم در دوره پنجم شورای اسلامی ، افزود : رسیدگی بیشتر و تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان باید در دستور کار مجموعه شورای شهر قرار گیرد.

"ضمیر" در خاتمه این دیدار تصریح کرد : امیدواریم به فضل الهی و با تشریک مساعی، همفکری و همراهی مجموعه تلاشگر شهرداری و شورای اسلامی شهر آق قلا و با استفاده از ظرفیت ها و نیروهای انسانی درون سازمانی ضمن بهره برداری از دانش و مهارت تخصصی آنها، به سمت تعالی و توسعه سازمانی و اعتمادسازی مردم نسبت به مدیریت شهری و همچنین جلب رضایت خاطر شهروندان گام های موثری برداشته شود.

 

دیدار رئيس شوراي اسلامی شهر آق قلا با فرماندار

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 650
  • کد خبر : 39972