عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گمیشان در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت


فرماندار گمیشان در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت

فرماندار گمیشان در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت

فرماندار گمیشان در پیامی با تبریک 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان افراد فرهیخته ای که نقش مهمی را بر ارتقای توانمندی های علمی و پژوهشی و تولید اندیشه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در متن پیام فرماندار گمیشان آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شانزدهم آذر ماه سالروز شهادت دانشجویان مسلمان و مبارز ایران زمین در سال 1332 که نشان از مقاومت و ایستادگی این دلیر مردان در برابر زیاده خواهی ، سلطه خارجی و دیکتاتوری رژیم شاهنشاهی دارد؛ بعنوان نقطه عطفی در در تاریخ مبارزات سیاسی ملت ایران و یادآور رسالت و نقش دانشجویان عزبز در نهضت اصیل دانشجویی و طلایه داری این قشر فهیم جامعه در مبارزه با جهل و نادانی و ترویج عدالت خواهی ، آزادی و آزادگی است.

به یقین دانش‌اندوزان و دانشجویانی که با حضور در حریم مقدس علم و دانش، بوسه بر ضریح زیبای حقایق می‌زنند و نوای راستین وحی الهی "ن و القلم" را به جان قرین می‌دارند، از زلال معرفت سیراب خواهند شد.

روز دانشجو روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته و برای ارتقای روز افزون معرفت و آگاهی، عزم خود را جزم نموده و کمر همت برای فتح سنگرهای علم و دانش بسته اند.

اینجانب بر خود فرض می دانم فرا رسیدن روز دانشجو را به تمامی تلاشگران وادی علم و معرفت و جامعه ی دانشجویان و بالاخص دانشجویان ساعی و سخت کوش شهرستان گمیشان تبریک و تهنیت گفته و موفقیت های روز افزون را در تمامی زمینه های علمی برایشان خواستارم.

 

 امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 584
  • کد خبر : 40040