عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار مراوه تپه در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت


فرماندار مراوه تپه در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت

فرماندار مراوه تپه در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت

  فرماندار شهرستان مراوه تپه ، در پیامی سالگرد حماسه 16آذر، روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و دانشجویان تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
بسمی تعالی
16 آذر یادآور مبارزه شجاعانه و عزت مندانه دانشجویان حق طلب علیه نظام سلطه، استکبار و عوامل داخلی آنهاست.
یادآوری روز دانشجو و نکوداشت آن بدین معناست که امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی ما در پرتو مشعل پرفروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن مسیری است که به آینده‌ای روشن منتهی می‌شود. آینده‌ای که مملو از عشق و امید مبتنی بر خردورزی و کرامت انسانی است و قطعا دانشگاه را به سوی عزت و شرف سوق خواهد داد. حرکت برای خدا و گام نهادن در جهت رضای او که قطعا عنایت خداوند در رسیدن به اهداف را به همراه خواهد داشت، از ویژگی های یک دانشجوی ارزشی است و دانشجو باید همواره تلاش نماید بافرهنگ ترین، عاقل ترین، آرام ترین و قانونمندترین افراد جامعه باشد.
بر همگان است كه با توجه به مقطع حساس كنوني منطقه وجهان با وحدت، همدلي و هم‌افزايي دست به دست هم با حفظ كرامت دانشجو و دانشگاه به گسترش فضاي اميد و نشاط و تلاش در راستاي رسيدن به قله‌هاي علم و دانش و نيز سربلندي اسلام و ايران عزيز كمك نماييم.
بدینوسیله بر خود لازم می دانم که این روز تاریخی را که در حقیقت روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته را به تمامی دانشجویان بخصوص دانشجویان شهرستان مراوه تپه که مسیر دانشجویی و پویایی و کمال را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، صمیمانه تبریک عرض می نمایم  .
امیدوارم با تلاش، جدّیت و همت والای شما عزیزان وهمچنین حمایت های دولت تدبیر و امید، شاهد جهش چشمگیر در حوزه های مختلف برای رسیدن به افق های درخشان ایران اسلامی باشیم.
از خداوند متعال توفیقات روزافزون و سلامت و سرزندگی را برایتان خواستارم.
      اسمعیل تاجی
فرماندار شهرستان مراوه تپه
  


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .