عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

به مناسبت 16 آذر صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی به مناسبت سالروز ١۶ آذر ، "روز دانشجو" را به تمامی دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان دانشگاههای شهرستان تبریک و تهینت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، در پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

دانشگاه همواره نمادی از رشد و تحول خواهی و کمال جویی و جنبش دانشجویی در کشورمان محرک تحولات گسترده سیاسی و اجتماعی بوده است.

امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما میراث داران خون های پاک و فداکاری هزاران جوانانی هستند که برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب بزرگ ملت ایران و استحکام پایه های استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی مجاهدت و ایثار کردند و از همه هستی خود گذشتند.

دانشگاه مبدأ همه تحولات و سرمنشأ آرمانخواهی ، عدالت جویی و حرکت اعتدالی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه است.

دولت "تدبیر و امید" که از ابتدا بر اعتماد کردن به جوانان به ویژه اقشار دانشگاهی ، گسترش فضای امن ، آزاداندیشی و ارتقای مراودات علمی با جهانیان تأکید داشته ، برای توسعه فرصت های اشتغال دانش آموختگان نیز برنامه های وسیعی تدارک دیده است که ثمرات آن در رشد و رونق اقتصادی و شکوفایی علمی و فناورانه کشور بی تردید در سال های آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دانشجو در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، فرا رسیدن ۱۶ آذر بعنوان "روز دانشجو" که نماد آزادی‌خواهی و حق‌طلبی است را به همه دانشجویان به ویژه جامعه دانشگاهی شهرستان آق قلا ، تبریک و تهنیت عرض نموده ، عزت و سربلندی این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا




ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 578
  • کد خبر : 40063