عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد


هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به موضوع آسیب های اجتماعی با حضورحسن هدایتی فرماندارشهرستان علی آباد کتول، حضرت آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ،محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضاء برگزار گردید.

حسن هدایتی کتولی فرماندارورئیس شورای آموزش و پرورش اظهارداشت: مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی به صورت جدّی پیگیرند و از مسئولان کشور نیز خواستند که برنامه مدوّن و لازم را داشته باشند .

فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه پایگاه فرهنگی در شهرستان امری ضروری است در ادامه گفت : این پایگاه با قدرت و صلابت وارد شود و معلمان نیز در این راه می توانند کمک بسیاری نمایند تا مقابله ی با آسیب ها به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و آموزش و پرورش یکی از نهادهای تأثیرگذار در جامعه می باشد که نقش مثبتی را می تواند ایفا نماید .

وی اضافه کرد : کارگروه تخصصی ویژه ی مقابله با آسیب ها تحت نظر شورای آموزش و پرورش تشکیل گردد و خواستار همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط با آموزش و پرورش شدند .

حضرت آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه معارف اسلامی می بایست از کودکی آموزش داده شود و خانواده ها نقش مهمی در تربیت کودکان دارند تا در دوران جوانی از ارزش ها و انقلاب دفاع نمایند در ادامه اظهار داشتند : مشکلات و آسیب های اجتماعی نیازمند رصد آن به صورت مستمر می باشد و باید گروهی اندیشه ورز تشکیل داده شود و با برنامه ریزی صحیح در جهت مقابله با آسیب ها و کاهش آن اقدامات لازم انجام گرفته و این مهم با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی انجام شدنی است .

وی گفت : معلّمان ساعتی را به تدریس معارف و اخلاق اختصاص داده و دانش آموزان را آموزش دهند .

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .