عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وجود بازار خوب در شهر، نشاط اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت

فرماندار در پنجمین جلسه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا:

وجود بازار خوب در شهر، نشاط اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت

وجود بازار خوب در شهر، نشاط اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت

 "امانگلدی ضمیر"ضمن تاکید بر تشکیل بازار روز در شهر آق قلا ، گفت : وجود بازار خوب در شهر، علاوه بر تامین مایحتاج عمومی مردم ، نشاط اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ،صبح امروز یکشنبه نوزدهم آذر ماه ، پنجمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مسئولین ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

 "امانگلدی ضمیر" در این جلسه نسبت به هماهنگی با مسئولین استانی در خصوص وجود مراکز زنده گیری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به اجرای طرح اتلاف سگهای ولگرد تاکید کرد و از شهرداران و بخشداران این شهرستان خواست نسبت به ارائه آخرین آمار گزش در سطح روستاهای بخش مرکزی و وشمگیر و همچنین شهرهای آق قلا و انبار الوم به کارگروه سلامت و امنیت غذایی در کوتاهترین زمان ممکن اقدام نموده و اطلاع رسانی به مالکین سگها نسبت به شناسنامه دار کردن ، واکسیناسیون و مراقبت از حیوانات خانگی با تبلیغات محیطی ، نصب بنر و توزیع پوستر و بروشور اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان آق قلا از مسئولین دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خواست نسبت به مکاتبه در خصوص اتلاف سگهای ولگرد با شورای تامین اقدام نموده تا در جلسه آتی این شوراء مورد بحث و بتادل نظر قرار گرفته شود ، با توجه به آسیب های روانی این طرح در جامعه تصمیمات نهایی در این خصوص گرفته شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا از هماهنگی با مدیر کل آب و فاضلاب استان در خصوص پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری آق قلا و استفاده از تسهیلات بانکی و تسریع در اتمام این پروژه خبر داد.

وی ضمن تاکید بر تشکیل بازار روز در شهر آق قلا را از ضروریات دانست و از شهردار این شهر خواست نسبت به جانمائی مناسب با توجه به دسترسی آسان مردم و ترجیحا در مرکز شهر و رعایت مسائل بهداشتی اقدام نماید و افزود: وجود بازار خوب در شهر، علاوه بر تامین مایحتاج عمومی مردم ، نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص نگهدارنده های طیور خانگی و هشدار های لازم در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از بخشداران و شهرداران این شهرستان خواست با نظارت مستمر بر مراکز عرضه و بازار هفتگی در داخل شهر و همچنین روستاهای هر دو بخش ، نسبت به یشگیری از شیوع و انتقال این بیماری به انسان هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

"ضمیر" در خصوص کشتارگاه صنعتی دام "اینچه برون " از روسای ادارات دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق قلا خواست نسبت به بازدید و مکاتبه در خصوص رفع معایب و نواقص موجود از جمله نصب دستگاه لاشه سوز و تصفیه خانه فاضلاب در این واحد صنعتی اقدام نمایند و همچنین از بخشدار وشمگیر این شهرستان خواست نسبت به بازدید اعضای شورای تامین از کشتارگاه هماهنگی لازم را بعمل آورد.

 

وجود بازار خوب در شهر، نشاط اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت

 

وجود بازار خوب در شهر، نشاط اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت

 

وجود بازار خوب در شهر، نشاط اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 466
  • کد خبر : 40118