عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور فرماندار شهرستان؛

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش ظهر امروز(19آذر‌) به ریاست حسن خسروی فرماندار شهرستان و با حضور حسین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان و رؤسای بانک‌های عامل شهرستان گالیکش در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار این شهرستان در این جلسه ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این اقدام بیش از پیش مظلومیت مردم فلسطین و زورگویی و ستمگری‌های استکبار جهانی و صهیونیست را نشان می‌دهد و ان‌شاالله خداوند شر صهیونیست و آمریکای جنایتکار را دفع فرموده و مردم فلسطین به صلح و آرامش برسند.

وی با بیان اهمیت موضوع اشتغال بخصوص برای نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد تصریح کرد: فراهم کردن زمینه خودکفایی و اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش، با اهداء تسهیلات لازم نقش مهمی در توانمندسازی آنان برای اداره خانواده خود ایفا می‌کند.

فرماندار گالیکش همچنین با قدردانی از عنایات اداره کل کمیته امداد و بانک‌های عامل شهرستان در زمینه اشتغال و اعطای تسهیلات کم‌بهره به مددجویان، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله همه بتوانیم در اجرای سیاست‌های نظام موفق باشیم.

امان‌الله حسین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان نیز در این جلسه گفت: کمیته امداد موظف است سالی 10درصد از مددجویان تحت حمایتش را با اعطای تسهیلات اشتغالزایی و همچنین آموزش‌های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسانده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج کند.

وی با بیان افزایش 3برابری اعتبارات اشتغال استان گلستان امسال اظهار کرد: این مبلغ شامل 60میلیارد تومان بعلاوه 30میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق ولایت می‌باشد.

حسین‌پور اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان گالیکش در سال 96 را 2و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی و یک میلیارد هم صندوق ولایت عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با اعلام 40درصدی جذب تسهیلات در شهرستان گالیکش بیان کرد: این شهرستان در این خصوص دارای رتبه اول در استان می‌باشد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از رؤسای بانک‌های عامل اعطای تسهیلات شهرستان گالیکش تجلیل و قدردانی شد.


جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 516
  • کد خبر : 40131