به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه بررسی و تعیین مکان استقرار اداه ثبت اسناد و املاک شهرستان با حضور فرماندار گمیشان و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد.
فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به برنامه های اولویت دار شهرستان اذعان داشت: استقرار ادارات یکی از برنامه های مهم و مورد پیگیر در سطح شهرستان می باشد.
وی افزود: از هر ظرفیتی استفاده خواهیم کرد تا ادارات در شهرستان استقرار یافته تا روند خدمات رسانی به مردم به سهولت انجام گیرد.
فرماندار گمیشان تصریح کرد: اداره ثبت اسناد و املاک از ادارات مهم و تاثیرگذار می باشد و استقرار آن یکی از نیازهای مهم می باشد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز در این جلسه گفت: اداره ثبت اسناد و املاک یکی از دستگاه های زیر مجموعه قوه قضائیه با خدمات متنوع است.
وی افزود: امروزه رویکرد سازمان ارائه خدمات الکترونیکی با هدف کاهش هزینه ها، مراجعات و تسریع در انجام کار می باشد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک در پایان خاطر نشان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک با خدمات متنوع خود و با گردش مالی باعث درآمد نیز برای شهرستان ها می شود.
در پایان این جلسه فرماندار گمیشان به همراه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و اعضای شورای شهر گمیش تپه از مکان های پیشنهای جهت استقرار اداره بازدید کردند.