عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

باحضور فرماندار؛

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور سرهنگ ایوب شرافتی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گلستان و اعضای شورای ترافیک شهرستان گالیکش در محل سالن جلسات فرمانداری گالیکش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن بررسی اجرای مصوبات جلسه قبل، از پیگیری‌ها و زحمات فرماندهی کل پلیس راهور استان، شهرداری و دیگر اعضای شورای ترافیک شهرستان گالیکش در انجام مصوبات این شورا قدردانی نمود و گفت: آمارها شرایط رو به پیشرفت را در شهرستان نشان می‌دهد.

حسن خسروی در این جلسه ضمن تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شهری بیان کرد: بخشداری‌ها، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیز با انجام فعالیت‌های فرهنگی تلاش کنند تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

خسروی مباحث احداث ساختمان پلیس راهور، شماره پلاک مختص شهرستان، تردد بیش از حد موتورسیکلت و ورود اتوبوس‌ها به داخل شهر قبل از ساعت 24 را از دغدغه‌های شهرستان گالیکش برشمرد که در رابطه با آنها بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه هچنیندر خصوص ساماندهی وانت بارهای کرایه، مسافربرهای شخصی روستایی، تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات ترافیکی آنهااتخاذ گردید.

سرهنگ ایوب شرافتی رئیس پلیس راهور فا استان گلستان هم در این جلسه با بیان چهار نقطه حادثه خیز در سطح شهر، خیابان سید احمدخمینی و پیچ کنار گذر گالیکش را پرتصادف‌ترین نقاط این شهر عنوان کرد.

وی عدم راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ، عدم نصب راهنمای مسیر، سد معبر، عدم نصب حفاظ برای جلوگیری از ورود ناگهانی عابرین به خیابان‌ها، عبور موتورسیکلت در پیاده‌رو و نبود ساختمان اداری برای پلیس راهور را از مشکلات شهرستان گالیکش برشمرد.

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 1215
  • کد خبر : 40224