عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته پژوهش فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش در کشور

فرماندار گمیشان در پیام تبریک هفته پژوهش تاکید کرد؛

هفته پژوهش فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش در کشور

هفته پژوهش فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش در کشور

فرماندار گمیشان در پیامی به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور است.

در متن پیام تبریک فرماندار گمیشان آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقاء جایگاه علمی کشور در جهان و کسب ثروت به منظور بهبود وضع زندگی مردم و رفاه عمومی، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی وزارتخانه ها، سازمانها، مراکز دولتی و غیر دولتی است.

"تحقیق" و "پژوهش"، نبض تپنده تولید و خودکفایی محسوب می شوند و می تواند موجب پویایی و تحرک یک جامعه شود، اگر ما نتوانیم در زمینه پژوهش، تمرکز کافی داشته باشیم بدون شک حرکت ما در جامعه جهانی با کندی صورت می گیرد. برای رفع معضلات و رفع موانع توسعه در کشور، باید نگاه اجرایی و تاثیر گذار به "پژوهش" داشته باشیم و برای آن برنامه های اساسی در نظر بگیریم.

هفته پژوهش؛ هفته‌ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می‌آورد تا کلیه ذینفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه‌ریزی و اقدامات بهتر و مهم‌تری را در دستور کار خود قرار دهند.

اینجانب هفته پژوهش و فناوری را به پژوهشگران و اندیشمندان و فن آوران گرانقدر در عرصه های مختلف علمی و تحقیقاتی در سطح کشور به ویژه شهرستان گمیشان تبریک گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر همه پژوهشگران ، نهادها و دست اندرکاران امر پژوهش و فن آوری ابراز می دارم. از پیشگاه احدیت موفقیت روزافزون همگان را خواستارم.

 

امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 556
  • کد خبر : 40329