عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آثار تاریخی و قدیمی میراث ارزشمند و هویت هر منطقه است

فرماندار گمیشان؛

آثار تاریخی و قدیمی میراث ارزشمند و هویت هر منطقه است

آثار تاریخی و قدیمی میراث ارزشمند و هویت هر منطقه است

فرماندار گمیشان در جلسه ساخت و ساز در بافت قدیم شهرستان اظهار داشت: آثار تاریخی و قدیمی میراث ارزشمند و هویت هر منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی؛ امیرشیر توماج آثار تاریخی و قدیمی را ظرفیتی برای توسعه شهرستان بیان داشت و گفت: با استفاده اصولی از آثار تاریخی شهرستان می توان صنعت گردشگری را رونق داد.

وی افزود: وجود چندین بنای تاریخی و ارزشمند در شهرستان یک ظرفیت عظیم برای سرعت بخشیدن در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.

توماج با تاکید بر حفظ آثار و بناهای قدیمی در شهرستان خاطر نشان کرد: استعلامات بنای تاریخی باید از میراث فرهنگی اخذ شود تا صدمه ای بر بناهای ارزشمند وارد نشود.

نماینده عالی دولت در گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت های منطقه را از برنامه های مهم دولت برشمرد و گفت: توسعه صنعت گردشگری با استفاده از منابع موجود در سطح شهرستان می تواند اشتغال پایدار را ایجاد کند و برای تسهیل در انجام اینگونه کارها دولت تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: همه دستگاه ها ملزم هستند تا از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنند.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: روستاهای سطح شهرستان نیز صنایع دستی و تاریخی خاص خود را دارا می باشند که باید بر اساس یک هدف واحدی در نظر گرفته شوند تا اشتغال ایجاد شده پایدار گردد.

 

آثار تاریخی و قدیمی میراث ارزشمند و هویت هر منطقه است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 573
  • کد خبر : 40335