عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 9دی شهرستان گالیکش برگزار شد

باحضور فرماندار شهرستان؛

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 9دی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 9دی شهرستان گالیکش برگزار شد

 جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 9دی صبح امروز به ریاست فرماندار شهرستان گالیکش و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، بخشداران و تعدادی از رؤسای ادارات و مسئولین گالیکش در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار گالیکش با تاکید بر اینکه 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است تصریح کرد: 9دی روز حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و مردم با حضور خود انقلاب ارزشمندمان را بیمه می‌کنند.

خسروی اظهار کرد: انقلاب ما از گردنه‌ها و حوادث مختلفی در طول این سالها گذر کرده است که الحمدالله به واسطه پشتیبانی مردم و حمایت الهی که برخوردار است آسیبی به نظام ما وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در روز 9دی هرساله تجمعی در مسجد جامع شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم صورت می‌گیرد که ان شاالله امسال نیز برنامه خوبی تدارک ببینیم.

فرماندار گالیکش افزود: لازم است مسئولین، کارکنان و آحاد مردم در شهرستان با همکاری و همیاری همدیگر نسبت به برگزاری باشکوه مراسم 9 دی تلاش کنند.

شایان ذکر است اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و برنامه های پیش بینی شده خود را در جهت هرچه با شکوه برگزار شدن مراسم بیان کردند و مقرر شد مراسم مذکور در محل مسجدجامع شهرستان در ساعت 10صبح روز شنبه 9دی‌ماه برگزار گردد.

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 9دی شهرستان گالیکش برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 582
  • کد خبر : 40344