عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با فرماندار آزادشهر


دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با فرماندار آزادشهر

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با فرماندار آزادشهر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ؛ به منظور هم افزایی، هم فکری و مشارکت در توسعه وگسترش زیر ساختها وسطح خدمات درراستای ارائه خدمات مطلوب تر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر در محل دفتر ایشان دیدار و گفتگو کرد.

 دراین دیدار حبیب شفائی ،ضمن تقدیر از خدمات مطلوب این جمعیت در شهرستان آزادشهر گفت: مجموعه هلال‌احمر با برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات در ادارات و نیز حضور گروه‌های متعدد عملیاتی در مناسبت‌های مختلف همچون عید نوروز و فصول تابستان توانسته شایستگی خود را به‌خوبی نشان دهد.

در این دیدار فرماندار، آزادشهر را یک شهرستان مستعد و برخوردار از جاذبه های گردشگری فراوان یاد کرد و گفت:شهرستان آزادشهر از لحاظ وضعیت جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی در تابستان و زمستان شرایط ویژه ای در سطح استان گلستان دارد و تدابیر فوق العاده ای را در زمینه امدادرسانی به حوادث احتمالی اقتضا می کند.

دکتراحمدی مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان نیز در صحبت‌های خود با ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات موجود در جمعیت هلال‌احمر شهرستان اظهار داشت: می‌کوشیم با تعامل و همکاری بیشتر مشکلات و کاستی موجود را به‌منظور امدادرسانی مطلوب و ارائه خدمت‌رسانی بهتر مرتفع کنیم.


دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با فرماندار آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 592
  • کد خبر : 40349