عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با فرماندار علی آباد کتول


دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با فرماندار علی آباد کتول

دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با فرماندار علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول با حسن هدایتی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: تبلیغات اسلامی نهادی موثر و فعال در زمینه احیا و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و ترویج اخلاق اسلامی در بین خانواده‌ها است.

هدایتی گفت: با توجه به هدف مقدس این نهاد در راستای تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه نیز همکاری و حمایت همه دستگاهها اجرایی لازم و ضروری است.

در ادامه حجت‌الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی،عدم توجه به باورهای دینی در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان را خطر بزرگ تهاجم فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: در جهت پیشبرد اهداف فرهنگ به‌ویژه فرهنگی که بر پایه دین استوار بوده تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

رئیس تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوزه تبلیغی در خصوص انجام فعالیت‌های قرآنی و طرح‌های فرهنگی، برگزاری مراسم و مناسبت‌های دینی مذهبی در سطح شهرستان، بیان کرد: بستر برای انجام فعالیتهای فوق‌الذکر فراهم است وتوجه مسئولان به تخصیص اعتبارات فرهنگی است.

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .