عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار علی آبادکتول به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)


پیام تبریک فرماندار علی آبادکتول به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)

  پیام تبریک فرماندار علی آبادکتول به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن هدایتی کتولیفرماندار شهرستان علی آباد کتول طی پیامی ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

عیسی مسیح (ع) پیامبر مهربانی و سمبل صبر و شکیبایی است. به فرموده قرآن کریم»:انّما المَسیحُ عیسی ابنُ مَریَمَ رَسُولُ اللهِ وَ کَلِمَتُهُ...» او فرزند حضرت مریم است که افتخار پیام‌آوری خداوند و منزلت کلام ربوبیت را یافته است.

بی‌شک نقش بعثت و هدایت انبیای الهی در نظام هستی، به ویژهدر سلامت و غنای زندگی بشر بی‌همتاست. رواج پیام ربانی عدالت، صلح و برابری حضرت عیسی بن مریم (ع) در جهان و پیروی بخش اعظمی از انسان‌های روی زمین از تعالیم راستین ایشان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ادیان الهی شناخته شده، نشانه بزرگی از اصالت و شکوه رسالت آن حضرت است. بدیهی است تاثیر شگرف آن پیامبه صورت اصلاح امور عالم، عبودیت خداهمچنین دوری انسان از ظلم، گناه، عصیان و سرکشی در همه زمان‌ها جاری بوده و مخاطب آنهمه بشریت در گذشته ، حال و آینده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهیدان والامقام مسیحی، خجسته میلاد فرخنده حضرت مسیح (ع) پیام آور صلح و مهربانی را خدمت کلیه هموطنان و همشهریان گرامی مسیحی تبریک و تهنیت عرض نموده ، امید دارد با بهره مندی از تعالیم ارزشمند حضرت عیسی مسیح (ع) و سیره و سلوک آن حضرت بتوانیم در ایجاد جهانی سرشار از صلح و آرامش بیش از پیش توفیق یابیم.

حسن هدایتی کتولی

فرماندارعلی آباد کتول

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .