عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشگیری اولیه از اعتیاد بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان؛

پیشگیری اولیه از اعتیاد بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

پیشگیری اولیه از اعتیاد بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

 فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: کلیه روستاها، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس سطح شهرستان در خصوص آموزش و اقدامات پیشگیرانه به صورت جدی وارد شوند که بهترین روش و بهترین راه مبارزه با مواد مخدر، موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار شهرستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که صبح روز(4دی‌ماه) با حضور معاون فرماندار، بخشداران، دادستان و دیگر اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و بررسی مصوبات جلسه قبل بیان کرد: در طول هر ماه دستگاه‌ها باید برنامه داشته باشند و گزارشات را بر اساس این برنامه‌ها به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارسال نمایند.

وی همچنین در این جلسه بر لزوم اجرای طرح روستا قهرمان تأکید داشت و اظهار کرد: بخشداران درخصوص موضوعات مبارزه با مواد مخدر دهیاران را توجیه کرده و با اداره ورزش و جوانان همکاری لازم را داشته باشند.

خسروی با بیان اینکه کشت گیاهان مربوط به مواد مخدر بیشتر در روستاها صورت می‌گیرد بیان کرد: دهیاری‌ها، آموزش مردم و اقدامات فرهنگی در این خصوص را با جدیت پیگیری نمایند تا از کشت اینگونه گیاهان جلوگیری گردد.

وی درخصوص انجام اقدامات آموزشی و پیشگیرانه گفت: تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان موظف به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و آموزشی در خصوص مبارزه با مواد مخدر می‌باشند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گالیکش همچنین افزود: برگزاری جشنواره ها و پیاده‌روی خانوادگی شهرستانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر تا پایان سال در دستور کار قرار گیرد.

خسروی بر لزوم ایجاد درآمد پایدار برای مردمی که در معرض مواد مخدر قرار دارند تأکید داشت و بیان کرد اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این موضوع را به عنوان مسئله مهم در دستور کار قرار داده و پیگیری نماید.

لازم به ذکر است در این جلسه کمیته ها و هریک از اعضای جلسه گزارش و اقدامات خود را ارائه نمودند.

پیشگیری اولیه از اعتیاد بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

 

پیشگیری اولیه از اعتیاد بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

 

پیشگیری اولیه از اعتیاد بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 668
  • کد خبر : 40657