عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده بیمه بنیاد برکت استان گلستان با فرماندارعلی آباد کتول


دیدار نماینده بیمه بنیاد برکت استان گلستان با فرماندارعلی آباد کتول

دیدار نماینده بیمه بنیاد برکت استان گلستان با فرماندارعلی آباد کتول

ولی پور نماینده بیمه بنیاد برکت استان گلستان با حضور در محل فرمانداری با حسن هدایتی کتولی فرماندار علی آباد کتول دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری،ولی پور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد بنیاد برکت گفت: یکی از حوزه های جدیدی که بنیاد برکت در آن ورود کرده موضوع بیمه است.
وی با اشاره به اینکه ماهیت کار بنیاد برکت خدمت رسانی است، افزود: هدف بنیاد از تاسیس بیمه برکت بهره مندی مردم مناطق محروم و روستاها ازخدمات بیمه های بازرگانی که در کشور وجود دارند با قیمت های پایین تر می باشد و در این راستا تفاهم نامه هایی با استان ها منعقد شده است.
هدایتی کتولی با استقبال از طرح های بنیاد برکت، بر خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و روستایی تاکید و گفت: ضمن هماهنگی با بخشداران تابعه در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

فرماندار با تاکید بر ظرفیت ها و قابلیت های علی آباد کتول اظهار کرد: بنیاد برکت می تواند در طرح های اشتغال زای روستایی ، ساخت خانه عالم،ساخت مسکن در مناطق محروم ، تکمیل مراکز پزشکی، فعالیت های اقتصادی، کارآفرینی، زیر بنایی و فرهنگی و خدماتی شهرستان فعالیت داشته باشد.

شایان ذکر است بنیاد برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محسوب می شود که در زمینه توانمند سازی اقتصادی، اشتغالزایی روستایی، ساخت مسکن روستایی، احداث مدرسه، ساخت مسجد و حسینیه و پروژه های زیربنایی آب و برق و ... فعالیت می نماید.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .