عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

ظهر امروز به ریاست معاون فرماندار:

هفتمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

هفتمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

 ظهر امروز سه شنبه 12 دی ماه،هفتمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا به ریاست "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور روسای دانشگاهها و اعضای این کمیسیون در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "سید موسی میردیلمی" در این جلسه ضمن محکوم نمودن تحرکات اخیر دشمنان نظام و اغتشاشات بوجود آمده ، اظهار داشت :جمهوری اسلامی ایران نزدیک به چهار دهه توطئه‌های بزرگ داخلی و خارجی بسیاری را با اعتقاد و ایستادگی ملّت مسلمان انقلابی و آزاده ایران پشت سر گذاشته است. و اکنون که نظام مقدش اسلامی ، مقتدرتر از گذشته در عرصه‌های داخلی و خارجی و بین‌المللی حضور دارد، این امر به مزاق دشمنان ملت و نظام، تلخ آمده و در جنگ نرم ، به دنبال ایجاد فضایی نا امن با بهره‌گیری از مسائل اقتصادی در داخل کشور و پاشیدن سمّ ناامیدی در بین مردم و جوانان هستند.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا افزود: تردیدی نیست که باید با تاکید بر استعدادها و ظرفیت‌های داخلی و فرصت‌های موجود و در چارچوب سیاست‌های کلان ترسیمی مقام معظم رهبری،به خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی، مشکل رکورد اقتصادی ، مشکلات فرهنگی و معیشتی با همراهی بیش از پیش آحاد مردم مرتفع شود.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا اشاره ای به حماسه بزرگ نهم دی و نقش دانشجویان در بصیرت افزائی جامعه داشت و اظهار داشت : حماسه نهم دی ماه به عنوان نماد پایداری بر ارزش‌های است که نظام اسلامی را بر پایه‌های بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و دشمن شناسی، از چالشی سخت و توطئه‌های پیچیده و خطرناک عبور داد و ملّت بیدار و آگاه ایران اسلامی و دانشجویان انقلابی و زمان شناس ، با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری ،هر گونه توطئه و حیله گری‌های جدید دشمنان نظام را خنثی کرد.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 526
  • کد خبر : 40900