عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موانع دست‌وپاگیر تسهیلات اشتغالزایی مرتفع گردد

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان:

موانع دست‌وپاگیر تسهیلات اشتغالزایی مرتفع گردد

موانع دست‌وپاگیر تسهیلات اشتغالزایی مرتفع گردد

 فرماندار گالیکش در دهمین جلسه ستاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان گفت: از ابلاغ بخشنامه‌ها، اعتبارات و تسهیلات تا دریافت آن راه طولانی وجود داردو در این راه موانعی ایجاد می‌شود که علی‌الظاهر قانونی ولی در عمل دست‌و‌پاگیر است که باید مرتفع گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان در این جلسه که صبح امروز (13دی‌ماه) با حضور محمد دودانگی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گلستان، دکتر رهبری معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری گالیکش برگزار شد اظهار کرد: موضوع میدان بار شهرستان گالیکش با گذشت 2سال از اعلام آمادگی و انجام کارهای اولیه سرمایه‌گذار و با عنایت به اشتغالزایی بالای این طرح هنوز نتوانسته موافقت‌ها و تسهیلات مربوطه را جذب کند که نیاز بیشتری به حمایت دفترجذب سرمایه‌گذاری استان در این رابطه دارد.

خسروی با درخواست اعتبارات بیشتر در زمینه مشاغل خانگی تصریح کرد: مشاغل خانگی گرچه آن هدف حداکثری اشتغال را برای ما محقق نمی‌کند ولی برای کوتاه‌مدت برخی از خانواده‌ها را همین مشاغل خانگی نگه می‌دارد.

وی با اشاره به مناطق گردشگری چشمه لال، گل لوه،منطقه مله‌شاه پادلدل و آبشار فارسیان، ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را خیلی زیاد عنوان کرد و افزود: ادارات منابع طبیعی و امور اراضی درخصوص جذب اعتبارات و تسهیل در اعطای مجوز به طرح‌های اشتغالزایی گردشگری همکاری بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان گالیکش اظهار کرد: مرکز بهداشت و درمان درخصوص جذب پزشکان متخصص در شهرستان تلاش کند و اگر نیاز به امکانات، تجهیزات و دریافت تسهیلات داشت ما حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: بانک‌ها با دلسوزی بیشتر نسبت به جذب این اعتبارات کمک کنند تا ان‌شاالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم که مورد رضایت مردم و خداوند متعال قرار بگیرد.

موانع دست‌وپاگیر تسهیلات اشتغالزایی مرتفع گردد

 

موانع دست‌وپاگیر تسهیلات اشتغالزایی مرتفع گردد

 

موانع دست‌وپاگیر تسهیلات اشتغالزایی مرتفع گردد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 573
  • کد خبر : 40921