عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامیان برگزار شد


چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامیان برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندارو با حضور دکتردودانگی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ، دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کار گروه اشتغال استان گلستان، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، بخشداران مرکزی و فندرسک، اعضای کار گروه اشتغال شهرستان،شوراها، شهرداران و دهیاران در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین بیان داشتند: با توجه به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و نگاه دولت خدمتگذار تدبیر وامید وهم خواسته عمومی مردم بحث تولید و اشتغال است، وظیفه دولت حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال مولد است.

وی افزود: یکی از راههای حمایتی دولت از تولید و تزریق پول به فضای کسب و کار است که این موضوع هم در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحدهای کوچک و متوسط تزریق می شود وهم اینکه برای ایجاد مشاغل خانگی و همچنین برای اشتغال روستائیان تسهیلات خوبی با سود پایین پرداخت می شود.

وی در خصوص تسهیلات اشتغال خانگی ، تسهیلات مربوط به بند الف و ب تبصره 18 بودجه سال 1396، تسهیلات مربوط به جزء 27 قانون برنامه ششم، تسهیلات مربوط به توسعه روستایی یا همان اشتغال روستایی توضیحات کاملی از چکونگی و مکانیزم این تسهیلات ارائه نمودند.

در ادامه دکتر مازندارانی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کار گروه اشتغال استان گلستان، دکتر دودانگی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گلستان و تعدادی از مسئولین و دهیاران مطالبی را بیان نمودند.

چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامیان برگزار شد

 

چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رامیان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 664
  • کد خبر : 40950