عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات پروژه تله کابین علی آباد کتول برگزار شد


جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات پروژه تله کابین علی آباد کتول برگزار شد

جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات پروژه تله کابین علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری به منظور رفع موانع و مشکلات دوپروژه مهم و محوری استان گلستان در خصوص توسعه صنعت گردشگری استان که با حضورحسن هدایتی کتولی فرماندارشهرستان علی آباد کتول،دکتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در هتل قصر بوتانیک شهرستان گرگان برگزار شد.

کریمی در ادامه این جلسه به دومین طرح مهم و محوری توسعه صنعت گردشگری استان گلستان اشاره کرد و افزود: پروژه تله کابین علی آباد کتول با سرمایه گذاری بیش از 1000 میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم 400 نفر در شهرستان علی آباد کتول ایجاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تله کابین علی آباد کتول به طول 6/5 کیلومتر و احداث هتل ، مجتمع اقامتی و پذیرایی، تفریحی و ورزشی و بکر بودن منطقه نمونه گردشگری کبودوال بعنوان یکی از بزرگترین طرح های گردشگری استان گلستان به شمار می رود.

اسدالله قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل اصلی توسعه صنعت گردشگری حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که باید در چهارچوب قانون اساسی از آنها حمایت و تلاش کنیم مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها را برطرف کنیم .

وی به عامل اصلی حضور سرمای گذاران در استان اشاره کرد و افزود: زیر ساخت ها یکی از عوامل مهم در جهت جذب سرمایه گذار به استان است.

دکترقره خانی به ظرفیت بالای اشتغالزایی در این حوزه اشاره کرد و گفت: ایجاد پروژه های مهم گردشگری می تواند وضعیت اقتصادی و اشتغالزایی را در استان متحول سازد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جاذبه های گردشگری و منحصر بفرد استان گلستان علی الخصوص شهرستان علی آباد کتول گفت: ایجاد تله کابین در منطقه نمونه گردشگری کبود وال نقش مهم و اساسی را در توسعه صنعت گردشگری استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول خواهد داشت.

شایان ذکراست هماهنگی این جلسه توسط ا داره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان انجام گردید.

جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات پروژه تله کابین علی آباد کتول برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .