عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن تودیع و معارفه شد


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن تودیع و معارفه شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن تودیع و معارفه شد

  صبح امروز با حضور الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری و اعضای شورای اسلامی  بندرترکمن و هیئت ها و جامعه ورزشی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تودیع و معارفه شد.
در این مراسم از زحمات فرشید استادی کم قدردانی و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان،" عبدالقدیر اونق" به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری در این مراسم در خصوص اهمیت ورزش در دوران جوانی مطالبی را بیان کرد.
وی اظهار داشت: منظور از دانستن قدر جوانی در واقع اشاره به جایگاه ورزش دارد و شامل زندگی سالم، تغذیه سالم و رفتار سالم می باشد تا دوران سالمندی سالمی داشته باشند.
وی تاکید کرد: قدر سلامتی را دانستن برای 30 الی 40 سال آینده مهم است چرا که جوان پرانرژی و از ظرفیت های مختلف جوانی برخورداراست ولی این حیطه پایانی دارد و بعد مرحله میانسالی و سالمندی که مسائل خاص خودش از جمله بیماری های غیرواگیر و قلبی و عروقی را دارد.
هیوه چی با اشاره به اینکه ورزش مهمترین ابزار برای حفظ سلامت و جوانی است از همه مدیران و ورزشکاران شهرستان خواست در این حوزه تلاش کنند و بر آموزش و تبلیغات تاکید کرد چرا که سلامت افراد باعث سلامت فضای شهرستان خواهد شد و در این زمان است که در عرصه های تخصصی قهرمانان ومدال آوران رشد خواهند کرد و همچنین منجر به رشد و توسعه شهرستان در زمینه های مختلف خواهد شد.
 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن تودیع و معارفه شد

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن تودیع و معارفه شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .