عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشگیری از مفاسد اخلاقی،پیگیری سند ملی الکل و حمایت از تشکل های فرهنگی با جدّیّت دنبال شود

فرماندار گرگان در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان خواستار شد :

پیشگیری از مفاسد اخلاقی،پیگیری سند ملی الکل و حمایت از تشکل های فرهنگی با جدّیّت دنبال شود

پیشگیری از مفاسد اخلاقی،پیگیری سند ملی الکل و حمایت از تشکل های فرهنگی  با جدّیّت دنبال شود

هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی شهرستان گرگان بصورت مشترک با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با موضوع پیشگیری از مفاسد اخلاقی،پیگیری سند ملی الکل و حمایت از تشکل های فرهنگی در محل سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،" دکتر حسینی" فرماندار مرکز استان با اشاره به سند ملی پیشگیری ، مقابله ، درمان و کاهش آسیب و بازتوانی مصرف الکل که در آن تقسیم کار بین بخشی با هدف استفاده از همکاری سازمانها صورت گرفته است گفت : این طرح در سه سطح پیشگیری تدوین شده است و بخشی از اهداف آن مشتمل بر  نهادینه سازی سهم و نقش سازمانهای دولتی و سازمانهای مردم نهاد در تثبیت و کاهش بار ناشی از مصرف الکل و کاهش دسترسی به الکل و افزایش هزینه جرائم مرتبط با آن می باشد .
 وی افزود : تاکنون چندین جلسه در معاونت پیشگیری از جرم دادگستری تشکیل گردیده و ضرورت دارد این موضوع با جدیت بیشتر بویژه توسط ادارات و  نهاد های فرهنگی شهرستان پیگیری و گزارش شود .
فرماندار شهرستان گرگان در ادامه با تاکید بر  نقش توسعه اقدامات نشاط آور اجتماعی در محلات شهرستان و با بهره مندی از ظرفیتهای موجود همانند خانه های فرهنگ افزود : بخش اعظم گزارشی که در این جلسات و توسط مدیران و کارشناسان ارائه می شود  به خدمات ارائه شده به مخاطبین هر دستگاه مرتبط می شود ، در حالیکه در شرایط ایده آل این خدمات باید قشر بیشتری از افراد جامعه را در برگیرد .
دکتر حسینی بهره مندی از ظرفیت سایر ادارات یادآور شد و گفت: استفاده از نمایشگاه دائمی آسیبهای اجتماعی که توسط آموزش و پرورش شهرستان اداره می شود و قابلیت انعکاس عملکرد ادارات را در این حوزه دارد  می تواند بخشی از این هدف را تامین کند ،لذا بعنوان پیشنهاد هم اندیشی ادارات فرهنگی شهرستان برای ارائه طرح و برنامه مشخص و بصورت مشارکتی در سطح شهرستان مطرح می گرددکه امیدواریم نتیجه آن در جلسه آتی مطرح گردد .
 فرماندار مرکز استان همچنین خواستار نظر سنجی از مخاطبین هر برنامه برای سنجش میزان اثر بخشی آن برای دستیابی به تحلیل واقعی و رفع ایرادات و ضعفها و تقویت نقاط مثبت شد .
در ادامه جلسه مدیران و نمایندگان ادارات شامل نیروی انتظامی ، سازمان تبلیغات ، مرکز بهداشت ، بهزیستی و اداره کار گزارش اقدامات انجام شده را در راستای دستور کار جلسه ارائه  داشتند.
 

پیشگیری از مفاسد اخلاقی،پیگیری سند ملی الکل و حمایت از تشکل های فرهنگی  با جدّیّت دنبال شود

 

پیشگیری از مفاسد اخلاقی،پیگیری سند ملی الکل و حمایت از تشکل های فرهنگی  با جدّیّت دنبال شود

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 477
  • کد خبر : 41044