عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندارعلی آباد کتول با خانواده شهدای شهرستان


دیدار فرماندارعلی آباد کتول با خانواده شهدای شهرستان

دیدار فرماندارعلی آباد کتول با خانواده شهدای شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،حسن هدایتی کتولی و جمع دیگری از مسئولان با حضور در منزل دو خانواده شهید با آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانداردر دیدار با خانواده شهیدان علی آبادی والازمنی ،دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست واظهارداشت:این دیدارها وظیفه تک تک مسئولان است.

وی افزود: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

فرماندار علی آباد کتول گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا مایه تجدید قوا در بین مسئولان است و موجب می شود تا با روحیه مضاعف در خدمت به مردم تلاش بیشتری کرد.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

هدایتی کتولی تاکید کرد: امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

دیدار فرماندارعلی آباد کتول با خانواده شهدای شهرستان

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .