عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجمن کارگری در گنبدکاووس فعال و تقویت شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس:

انجمن کارگری در گنبدکاووس فعال و تقویت شود

انجمن کارگری در گنبدکاووس فعال و تقویت شود

فرهاد شیبک، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس, در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: جلسات کمیسیون کارگری از این جهت که به بررسی آخرین وضعیت معیشتی و پرداخت حقوق و مزایا کارگران می پردازد, حائز اهمیت است و تلاش ما این بوده تا بتوانیم با تشریک مساعی دستگاه های مربوطه, مسائل و مشکلات کارگران را رفع کنیم.
وی افزود: اهمیت کار و جوامع کارگری بر کسی پوشیده نیست وباید بستری فراهم شود تا کارگران با احساس امنیت شغلی و بدون دغدغه معیشتی خود, چرخ اقتصاد را بچرخانند, زیرا تا زمانی که کارگران دغدغه مشکلات خود را داشته باشند, مطمئنا نمی توانند در زمینه اقتصاد موفق عمل کنند .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا در سال اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال, تولید داخلی را تقویت و پی گیر مطالبات اصلی و بحق کارگران بوده و گرانی را مهار و بیاری را رفع نماییم.
شیبک تصریح کرد: متاسفانه مخالفین و معاندین نظام از همین مشکلات, تلاش دارند تا سوء استفاده کنند, که تاکنون با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم عزیز در حال مهار شدن است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: شهرداری تلاش دارد تا بتوانند, خدمات خوبی به کارگران ارائه دهد و خوشبختانه تاکنون شاهد مشکل خاصی در گنبدکاووس نبودیم و مطالبات و حقوق کارگران تا حدود زیادی به موقع پرداخت شده, زیرا اگر این مطالبات با تاخیر پرداخت شود, مشکلات زیادی برای جامعه کارگری ایجاد خواهد شد.
شیبک یادآور شد: قرار بود شهرداری, در قراردادهای جدید با پیمانکاران خود, اشکالات و ایرادات مربوطه را رفع کند, تا مشکلات در حوزه کارگری به حداقل برسد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: باید انجمن کارگری و کارفرمایی در شهرستان گنبدکاووس تقویت شود, زیرا با فعال و تقویت این انجمن ها, حقوق جامعه کارگری استیفاء خواهد شد و مشکلات جامعه هدف تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد

انجمن کارگری در گنبدکاووس فعال و تقویت شود

 

انجمن کارگری در گنبدکاووس فعال و تقویت شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 540
  • کد خبر : 41127