عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


یازدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

یازدهمین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

یازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96 با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گرارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار بندرگز در این نشست با تاکید بر فرصت خدمت رسانی گفت: باید از این مجال برای افزایش رضایتمندی مردم استفاده کرد.

"حسین احمدی" افزود: اولویت های مدیران دستگاه های اجرایی ، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی ، تکریم ارباب رجوع و امنیت است و در تمام این اولویت ها نقش مدیران تعیین کننده و موثر است که همواره باید مورد توجه باشد.

وی یکی از ویژگی های نظام را توجه به اصل مردم سالاری مبتنی بر ارزش های اسلامی دانست و افزود: دولت تدبیر و امید برآمده از رای و خواست مردم است که با رویکرد اعتدالی و استفاده از ظرفیت تمام سلائق مختلف معتقد به نظام ، همه توان خود را برای خدمت مضاعف به مردم به کار گرفته است.

فرماندار بندرگز، گفت: از ابتدای حضورم در این شهرستان سعی شده که از هیچ تلاشی برای توسعه این شهرستان کوتاهی نشود و تمامی پیگیری هایی که منجر به توسعه شهرستان می شود صادقانه به کمک همکاران و دستگاه های متولی انجام شود.

این مقام مسوول ادامه داد: در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی هم اقدام های مفیدی صورت گرفته و به زودی پروژه گردشگری ساحل بندرگز اجرایی می شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع اخیر در برخی نقاط کشور گفت: مردم پاسخ خوبی به اغواگران دادند و شهروندان بندرگز نیز اجازه ندادند خللی در حفظ امنیت شهرستان ایجاد شود.

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز افزود: از همه مدیران شهرستان می خواهم به صورت دقیق به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ هدایت و نقشه راه گوش فرا دهند و برای اطلاع از اوضاع به طور مداوم اخبار کشور و جهان را پیگیری کنند.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود به زحمات و خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای شکل گیری و تثبیت نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: وی یار دیرین امام و رهبری بود و در دوران حیات خویش همواره به دنبال پیاده سازی روش هایی برای کاهش و یا قطع وابستگی کشور به بیگانگان بود.

احمدی هم چنین خاطر نشان کرد: کیفیت نان در شهرستان بندرگز رو به بهبود است و تلاش می کنیم در راستای افزایش رضایت مردم گام برداریم.

این مقام مسوول در سخنان پایانی خود ضمن تقدیر از همکاری و تلاش های اصحاب رسانه از مدیران شهرستان خواست برای بالا بردن توان شهرستان از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 437
  • کد خبر : 41142