عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولویت اول شهرستان در حوزه اشتغال، توسعه بوم گردی می باشد


اولویت اول شهرستان در حوزه اشتغال، توسعه بوم گردی می باشد

اولویت اول شهرستان در حوزه اشتغال، توسعه بوم گردی می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و اعضای کارگروه در محل دفتر کار ایشان برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین بیان داشتند:هدف از تشکیل این جلسه مشخص شدن آخرین وضعیت جذب تسهیلات اشتغال در شهرستان است و در ادامه گفت:با توجه به شعارسال (اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال) که توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) نامگذاری شده است و با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال، تسهیلات بند الف و ب ماده 18 قانون بودجه و تسهیلات اشتغال روستایی به تازگی به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده و در خصوص جذب بیشتر این تسهیلات به مدیران تاکید نمودند.

وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبارات بصورت شناور بوده تلاش بیشتر مدیران کارگروه اشتغال شهرستان باعث جذب این اعتبارات خواهد شد.

در ادامه مهندس صادقلو رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بیان داشتند: رسته های شغلی در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی، خدمات ورزشی، سلامت، گردشگری، دام و طیوروآبزیان و...اولویت استان در پرداخت تسهیلات می باشد ولی اولین الویت شهرستان رامیان در پرداخت تسهیلات به روستائیان در حوزه گردشگری بویژه بوم گردی خواهد بود و در این خصوص به اعضای کارگروه تاکید ویژه ای دارد.

در ادامه اعضای کارگروه گزارشی ازچگونگی روند اجرایی وبیان مشکلات دستگاههای خود در خصوص جذب این تسهیلات پرداختند.

اولویت اول شهرستان در حوزه اشتغال، توسعه بوم گردی می باشد

 

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 41157