عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیسیون کارگری شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد


کمیسیون کارگری شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

کمیسیون کارگری شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،کمیسیون کارگری شهرستان به ریاست سیدغلامرضا قاضوی معاون فرماندار و با حضور سایر اعضای کمیسیون و روسای دستگاههای مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

قاضوی معاون فرماندار ضمن تشکر از اعضای کمیسیون که رصد اطلاعاتی از وضعیت موجود کارگری را در سطح شهرستان بطور مطلوب و مستمر در دستور کار دارند گفت : در شرایط موجود بروز رسانی اطلاعات وضعیتی کارفرمایان و کارگران و حل و نوع کار برای پیش بینی موانع و مشکلات احتمالی با هدف تدوین راهکاری اجرایی برون رفت از مشکلات و کمک به بخش تولید و خدمت را ضروری اعلام کرد و خواستار توجه هرچه بیشتر کارفرمایان به پرداخت حق و حقوق کارگران و بویژه مباحث تامین اجتماعی شد.

معاون فرماندار افزود : يكي از هدف هاي مهم كميسيون كارگري رصد كردن مسائل و مشكلات جامعه كارگري و پيشگيري از ايجاد مشكل يا چالش هاي احتمالي است.

وي گفت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری نيز از ديگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری است و در اين راستا بايد منافع دو قشر كارگر و كارفرما تأمين شود.

وی اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از اين رو همكاري و هماهنگي دستگاه هاي مرتبط مي تواند مسير را براي حل و فصل مشكلات جامعه كارگري هموار سازد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 506
  • کد خبر : 41177